.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرونده پاليزدار بزودي به دادگاه مي رود

سخنگوي قوه قضاييه گفت: طي چند روز آينده پرونده پاليزدار به دادگاه ارجاع شده و به جريان خواهد افتاد و در صورت تشخيص قاضي پرونده احتمال برگزاري علني دادگاه نيز وجود دارد.

عليرضا جمشيدي در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب اظهار داشت: پرونده پاليزدار در شرف تکميل تحقيقات نهايي بوده و با آماده شدن کيفر خواست و نهايي شدن آن در ظرف چند روز آينده در دادگاه مطرح خواهد شد.

سخنگوي قوه قضاييه عنوان کرد: اين پرونده بنا به نظر قاضي مي تواند به صورت علني يا غير علني در دادگاه مطرح شود و البته قاضي اين دادگاه نيز بر مبناي شرايط پرونده در اين خصوص تصميمگيري خواهد کرد.

وي افزود: در صورتي که اين پرونده بنا به تشخيص قاضي با مسائل امنيتي کشور و موارد خاص ارتباط داشته باشد دادگاه به صورت غير علني برگزار مي شود.

جمشيدي با اشاره به اينکه مصاديق مشخصي در قانون براي اين موارد آورده شده است عنوان کرد: در صورت عدم مغايرت با اين مصاديق دادگاه پاليزدار به صورت علني برگزار خواهد شد.

وي همچنين در ارتباط با پرونده هاي مفاسد اقتصادي تاکيد کرد: تعدادي از اين پرونده ها در دادگاه مطرح شده و در حال حاضر در جريان رسيدگي قرار دارند و تعدادي نيز در مرحله بررسي و تحقيقات هستند.

سخنگوي قوه قضاييه در خصوص پرونده 220 ميليارد توماني بانک رفاه کارگران تنها به در دست بررسي بودن اين پرونده اشاره کرد و درباره زمان نهايي شدن ساير پرونده هاي اقتصادي نيز اظهار بي اطلاعي کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.